Retourneren

De algemene verkoopsvoorwaarden zijn van toepassing op elke aankoop.

 

Bestellingen die op maat gemaakt zijn, kunnen niet geretourneerd worden. Hieronder vallen de artikelen die bewerkt werden voor de bestelling, zoals bv. deurbladen, profielen op maat,... Bij twijfel kan je steeds contact opnemen voorafgaand aan de bestelling.

 

Standaard artikelen kunnen geretourneerd worden binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag van levering of ophaling.

 

Om het retourrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van jouw beslissing de betreffende producten te retourneren. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben ontvangen. De teruggestuurde producten moeten in originele staat verkeren en van de originele labels voorzien zijn, zonder (bijkomende) beschadiging. Indien dit niet het geval is dan hebben wij het recht om de retour te weigeren.

 

Als je besluit om over te gaan tot retour, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan (exclusief de eventuele logistieke- of leveringskosten) onverwijld binnen redelijke termijn, van ons terug. Voor deze terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht. Wij betalen bij een retour het aankoopbedrag integraal terug. De logistieke- of leveringskosten worden evenwel niet terugbetaald.

 

De kosten voor het versturen/bezorgen van de retour worden niet vergoed en zijn dus voor jouw rekening. Je dient de producten die worden geretourneerd zorgvuldig te verpakken vergezeld van een kopie van de verkoopfactuur. Indien dit niet het geval is dan hebben wij het recht om de retour te weigeren.


Je bent vrij om een logistieke dienstverlener naar keuze in te schakelen om de producten terug te bezorgen, maar dient hiertoe zelf alle initiatieven te nemen. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor pakketten die beschadigd of verloren zijn tijdens dit transport.

 

Heb je nog vragen over ons retourbeleid? Contacteer onze klantendienst

Leveringstermijn

Uw bestelling wordt op de dag zelf nog verwerkt.

 

Indien u de deuren in Ledeberg komt afhalen, mag u rekenen op een 6 werkdagen. Wij geven steeds een seintje (telefonisch of per mail) wanneer alles klaar staat.

Indien de deuren geleverd worden door GLS, mag u rekenen op 10 à 20 werkdagen. U ontvangt steeds een verzendbevestiging per mail van zodra wij de bestelling verzenden met een traceercode. U kan dan zelf de levering online volgen.